03ekim merhaba, ben de iki hafta önce 50 mg’lık şeker yüklemesi yaptırdım 162 çıktı sonucum. Doktorum diyete başla düşmezse ilaç kullanırsın dedi ben şu an diyet yapıyorum açıkçası bir daha şeker yüklemesini isterse yaptırmayı da düşünmüyorum. Eve şeker ölçüm aleti aldım açlık tokluk takip ediyorum diyete uyduğum sürece düşük çıkıyor çok şükür. Karar sizin ama bence tekrar yaptırmayın diyet yapmayı deneyin düşmezse o zaman doktora başvurun tekrar