Merhaba arkadaslar malum özel hastanelerin fiyatlari cok uctu ben tam olarak bir doktora baslamadim umran tip a gidiyordum memnun kalmadim doguma 3 ayim kaldi kendime doktor belirlemem gerekiyor dogumu muhtemelen devlette yapicam umraniye devlet veya zeynep kamilde memnun kaldiginiz doktor varmı