cocukhasretim Arkadaşlar yakında transfer olacağım dualarınızı eksik etmeyin 4 senedir bekliyorum 😞Tüp bebek ile ilgili yaşadıklarınızı anlatırmısınız
EbruBoluKaya cocukhasretim Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲 bende 4.denemede 5,5aylık oldum şükür 🤲
Eksijelibon cocukhasretim maddi manevi hazır ve rahat olun gerisi allaha emanet. Tüp bebekle ilk denememde hamileyim 3 hafta sonra allahın izniyle doğumum olacak
cocukhasretim EbruBoluKaya amin canım🤲🏻Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşaallah❤️
Mzzz Canım öncelikle stres yapmamaya çalış kafanı başka şeylerle meşgul et abur cubur yeme etini yeşilliğini mutlaka tüket bol su tüket inşallah güzel haber alırsın canım ne kadar stresli bir süreç çok iyi biliyorum 🙏
cocukhasretim Mzzz inşaallah canım elimde olmuyor stres yapıyorum bir yanım tedirgin hep inşaallah güzel sonuç alırm canım zor bir süreç gerçekten
cocukhasretim Eksijelibon ilk denemede mi ne güzel benimde aşılama olmuştu negatif sonuç aldım çatlama falan kullandım yine negatif sonuç oldu tüp bebek ilk olacak hayırlısyla tutar inşaallah.Sende sağ salim kucağına almak nasip olsun canım
Mzzz cocukhasretim stres yapman çok normal sadece olabildiğince düşünmemeye çalışip stresi azaltmak 🙏 amin inşallah güzel haberlerle gel🙏
Eksijelibon cocukhasretim aşılamanın eğer ki sperm sorunu yoksa cinsel ilişkiden farkı olmadığı vakit kaybı oldugu söylendi. Bizim sebepsiz infertiliteydi. Aşılama vs vakit kaybetme canım . Maddi manevi emek istiyor zaten tüp bebek. Başla ve bitsin. Olacak eminim
cocukhasretim Eksijelibon evet canım gerçekten vakit kaybıymış doktor değiştim direk tüp bebek önerdi pco var bende eşimde de biraz sorun vardı bizde başladık embroyalar oldu da doktor dondurmak istedi 1 ay sonra transfer işlemi dedi beklemedeyim yakında transfer olack inşaallah canım