Nasıl gidiyor hamilelik dün kontrolüm vardı nst de kızım hareketsiz olduğu için doğumhaneye gönderip hareketlenmesi için serum taktılar düzene girince taburcu ettiler ilk oğlum da da kendi sancım gelmedi 42. Haftada suni sancı ile doğumum oldu çok Zor oldu dikişim vs buda öyle olmaz inşallah sürekli geçmeyen enfeksiyonumda var yeşil akıntım doktor sürekli antibiyotik veriyor inşallah kızıma geçmez kendi sanclrmla bian önce sağlıkla kavuşuruz inşallah ahududu çayı hurma tüketiyorum kolay ve kendi gelsin diye birde bu sıcaklar yetti sizde durumlar nedir ikinci doğum kolay oluyor mu tecrübeli anneler yazabilir mi