nur1824 Arkadaşlar selam dün yazmıştım, 24 temmuzda beta hcg 29,32; 26 temmuzda ise 62.82 sizce artış iyi mi?
nur1824 Bebegim3444 inşallah hep böyle devam eder nolur dua edin hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebişimizi 🙏🏻
Drnrabn Kızlar bende Dr gittim mayısın 21 son adet tarihim ama doktor gebeliğin adet tarihinle alakası yok dedi geç döllenme olmuş olabilir dedi keseyi göremedi başına böyle birşey gelen varmi
nur1824 Peki şuan kaç canım? Adet tarihine göre kese için erken gibi ama beta değerine göre aslında görünmesi lazım