Duygu__26 Dün doğum yaptım ama çocuğumda nefes sıkıntısı oluşmuş beyne tam oksijen gidememiş hemen müdahale edilmiş doktor durumu iyi düne göre dedi bir kaç güne çıkarırız dedi böyle durumla karşılaşan var mı morelim çok bozuk
Yenibirannee Duygu__26 dun oglen ablamda dogum yapti onunde bebegi kuvezde. 1 kerecik gorebildik 🥲 bizimkinde de su varmış midesinde herhalde doğum esnasinda su kaçmış nefes alip verirken hirilti duymus doktor. Yeterki iyi olsunlar 1 kac gun daha ayri kaliriz napalim. Allah sifalarini versin inşallah ❤️
Hulyab Duygu__26 Moralini yuksek tut bebeginn sana ihtiyaci var hepimiz birseyler yasadik yasiyoruz bu konuda yalniz deglsin hersey olabliyor dogumdan snra icini ferah tut Rabbimin iznyle bi muddet snra cikacak insallah. Rabbim sifasini versin bebisin tez vakitte seninle kavustursun 🤲
-Mervemom Benim bir arkadaşım aynı durumu yaşadı. Bebek küvezde gözleme alındı. 1 hafta sonra sağ salim çıktı hastaneden. Hiç korkma, yalnızca dua et. 💕
Duygu__26 @Yenibirannee tabi yeterki iyi olsun kalsın ama insan korkuyor ama doktor korkulacak bir şey yok dedi
Duygu__26 @Hulyab yüksek tutmaya çalışıyorum morelimi ama yavrumu küvezde öyle görünce üzülüyorum ama Allah’tan doktoru gelişme var düne göre daha iyi dedi