Mrc-Nur İkili tarama testim yüksek riskli çıktı 1/278.universitede ki doktor amniyosentez yapalım dedi. O an çok kararsız kaldık.Kisa zaman önce özelde FETAL DNA yaptiranlar ne kadara yaptırdılar acaba…. Amniyosentez ile riske girmek istemem ilk başta….
gamzecgr Mrc-Nur arkadaşım da amniyosentez istemedi doktorda pek tavsiye etmemiş fetal yaptırdı bi firmayla 9 bine anlaşmışlar adresinize gelip kan alıyorlar 10-15 günde çıkıyor
gamzecgr Mrc-Nur özel hastanelerde yapmıyorlar fetal i diye biliyorum firmalar var onlarla görüşüyorsunuz zaten kan amerika,Kıbrıs ya da Ankara’ya gidiyor firmasına göre değişiyor
Kubrakarahan Mrc-Nur benim 1/181 cıktı allaha şükür temiz geldi ben genoks firmasına 7.500 ödeme yapmıştım 7 günde sonuç geldi ve cinsiyetimiz net söylendi imkanı olan yaptırmalı diye düşünüyorum
Dugme3 Mrc-Nur ben özel hastanede yaptırdık 17 haftalikti 4 lu taramam riskliydi doktorun yanına gelip kan aldılar .6 bine yaptirdim
SNurays Mrc-Nur bende yeni yaptırdım devlette üniversite hastanesinde 4.500 tl dediler on gün sonra çıkacak dediler sonucu bekliyoruz