Merhaba hanımlar bugün tam 36 haftalık hamileyim tip 1 diyabetliyim sezaryan doğum yapicam cuma günü büyük ihtimalle yüzde doksan şekerim olduğu için doktor bekletmek istemiyor bende artık dayanamıyorum açıkçası diyabet sıcak panik atak anksiyete yüksek kilo hepsi var çok zorlanıyorum son üç dört gündür stresten şekerim yüksek seyrediyor Bir yandan vicdan yapıyorum çok erken diye ama bir yandan da banada bebeğe de yazık diyorum kısaca lütfen bana adım Şeyda kızım Duru için dua edin olurmu.