nisanne benimde öyleydi aynı ve aynı adet sancısı vardı adete yakın çok fazla akıntım oldu regl 1 2 gün kala Allah’tan ilaç almadım meğer olmuş ,ama siz yinede olmaz gibi düşünün sonra insan çok üzülüyor. Birde goguslerkm nirmaldede agirirdi benim ama bu sefer içi ağrıyordu sanki