Evhamlianne 7+1 haftadayım, kahverengi akıntım oldu. Normal mi bu yaşayan oldu mu hiç? Bir de kasıklarımda ve bacaklarımda ağrı var. İlk hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım.