Saria aslında ben yaptiracaktim kuralcı bir insanimdir. Birşey olacağından değil işte doktorlar diyorsa vardır bildikleri kafasındayim. Ama eşim yaptirmami istemedi.ne olursa olsun bebekten vazgeçmeyecektik zaten Rabbimden gelene kabuluz dedik. Yaptırmadım. Doktora da sordum eşinle akrabalık var mı dedi yok dedim. Yasin da genç ben bir risk görmüyorum dedi. Yaptırmadım. Sadece detaylı ultrasona giricem yüzünü merak ettiğim için 🥰