1prensesannesi_ Kızlar bu aralar hele şu 2 haftadır basım sürekli dönüyor neden anlamadım çok yorulmuyorum ayakta da durmuyorum uzandigim zaman falan basım dönüyor tansiyon aletim yok olmadığı için olcemiyorum tansiyonumu ne yapmam lazım 😥🥺