Bebeğim 36 günlük 1 aylık aşısına kadar herşey normaldi ama aşıdan sonra huzursuz olmaya gaz prombleminin dahada artmasına neden oldu Büyük tuvaletini yapamıyor😢😢1 yada 2 yapıyorsa yada hiç dün artık ağlamaktan çatladı lavma yaptılarda rahatladı gaz biirikmiş şuan yine aynı gazdan dolayı meme reddide oluyor😢