Kubra00111 Kızlar bu ay klomen artı çatlatma iğnesi yaptım olmadı sebebi ne sizce napmam lazım özele gitmekten maddi olarak yiprandim devlet hastanesine gitsem nasıl bir yol izlemem lazım
tatlibebegim_ Kubra00111 tamamen nasip meselesi canım biz ne zaman istersek değil Allah ne zaman isterse olur bende geçen ay femara kullanıp aşılama oldum tutmadı nasip
Kubra00111 tatlibebegim_ bıraksak mi uğrassak mi ben de bilemedim bu ay dan sonra oluruna birakcam galiba
tatlibebegim_ Kubra00111 bende bi iki gün sonra klomene başlıycsm sonra klomene başlayalım dedi doktor inşallah bende işe yarar
Kubra00111 tatlibebegim_ inşallah canım ekstra takviyeler de yaptım başka bir problem de yok ama nasip
Kubra00111 tatlibebegim_ hayır hormon tahlilleri iyiydi rahim duvarı kalınlığı vs her şey yolundaydı geçen ay
Cangaaa Kubra00111 stres yaptıysan olmaz benımde öyle oldu 3 . Denememde hamile kaldım hic ksmadım o ay
tatlibebegim_ Kubra00111 belki eşinde bi sorun vardır doktorun ihmalkarlığına uğramışsın insanların duygularıyla oynuyolar tedaviye başlamaması lazım eşin sperm testi vermesi lazım rahim filmi çekilmen lazım çekindin mi
Kubra00111 tatlibebegim_ Dr a rahim filmi çekilmek istediğimi söyledim ama gerek olmadığını eşimin test vermesi gerektiğini söyledi devletin Dr ise rahim filmi çekil eşin test versin üreme merkezine gidin dedi rahim filmine 6 bin diyolar biraz zorlandık erteledik ama eşim de test vermesi bu süreçte
tatlibebegim_ Kubra00111 ben üni hastanesinin özelinde çektirdim anestezisiz sadece muayene parası verdim oda 264₺ anestezili olup kaç bine hiç gerek yok sadece adet ağrısı gibi gelip geçiyor belki tüplerin kapalı küçük bi kan pıhtısı bile hamileliğe engelmiş