38+6 oldum son iki gündür ayaklarım şişmeye başladı, poğaça gibi oldular çok üzülüyorum. Sezaryen için tarih almam lazım ama banyomuz zorunlu tadilatta sezaryenden sonra nasıl alaturkaya girerim ben, zaten orası da çok dar ve kullanışsız. Banyo da yapamam zaten banyo yok. Çok üzgünün napıcam ben. Ödemim nasıl geçer, en azından azıcık bekleyebilsem doğurmadan