Bugün sağlık ocağında ilk defa tansiyonum ölçüldü ve ebe gebelikteki değerlere göre yüksek tansiyonun dedi. 1 hafta ölç sonra gel bakalım dedi. Tuzlu ve hamur işi çok yeme dedi. Tansiyon yüksek olan gebe arkadaşlarım siz neler yapıyorsunuz size ne önerildi ?