ArzuAslan06 Kızlar 29+1 haftalığız aralıklarla ishal oluyorum. Karnım çok kötü ağrıyor. Geçti diyorum sonra geri başlıyor. Ne iyi gelir ki normal midir bu son aylarda ishal olmak
Seribanakkurt ArzuAslan06 bende de olmuştu ama hafta olarak 25 yada 27 hafta arasındaydi 1 hafta kadar sürdü ishal belki daha fazla ama geçti
Gayeeee ArzuAslan06 ayy bende bende sorma 31. Haftada başladı 35. Haftadayım hala ishalim birde bağırsaklarım bağıra bağıra çalışıyor sağolsunlar
Balkaymak1 Vitaminden olabiliyor ben de şaşırdım duyunca uzun zamandır kullanıyorum sonuç olarak belli zaman sonra ishal yapabiliyormuş bugün ben de ishaldim maalesef
Gayeeee ArzuAslan06 yok canım geçmedi sadece gün boyu sürmüyor gün içerisinde 2 kere falan oluyor sonra kabız oluyorum ertesi gün yine aynı döngü haline geldi 😣
ArzuAslan06 Gayeeee çok şükür. Benimde kesildi aynı sizin yaşadığınız sorunu yaşıyorum kabızlık başladı