anneoluyorumx canım sakin üzülme, sen güçlü kal ki bebeğini iyileştirmeye gücün yetsin inşallah.
Benim şuan 11 günlük bir kızım var, 2 hafta gelisim gerilisi ile dunyaya geldi ve ilk gece hastanede benle ilgilenen bebek hemşiresi sütun çok güzel diyip durdu aynı normal doğum yapan anne gibi sütun var felan dedi sürekli… neyse çocuk 1. Gün güzel sakindi ama gece olunca asla uyumadı sabaha kadar emmek istedi bor kaç Kez yedirip hala uyumayınca ben hemsireyi çağırdım birkaç defa yine bana sütun güzel emzir diyip durdu. Ertesi sabah oldu çocukta hala uyku yok, akşam üzeri 17.00 ye kadar çocuk yine aynı devam etti… neyse en son aklıma acaba sütüm yetmiyor mu diye sormak geldi gittim gündüz hemsiresine durumu anlattım hemşire hemen geldi çocuğun şekerini olctu ki durmadan emzirdigim çocuğun sekeri 40li rakamlarda çıktı… normalde 70lerde olmalıydı o an. Anladık ki sütüm yok, hemen mama yapın getirin dedim ve baya kızdım dün geceden beri ben size ne anlatmaya çalışıyorum diye… neyse mama geldi çocuk yedi yediği gibi bayıldı uyudu evladım. Ertesi sabah çocuk doktoru kontrole geldi bu çocuk sarılık olmuş dedi 😔 çocuğum 1 gece 1 gündüz ac kaldı ve sarılık oldu o hemşirenin yüzünden. Neyseki değer çok yukselmeden çocuk doktoru farketmis hemen doktor mama takviyeli ilerle dedi o gün bugündür mama ve meme birlikte gidiyoruz. Sütüm gerçekten baya az geliyor ve bu bebeğe yetmiyor, sarılık olan bebek zor uyanır havalar da sıcak daha da zorlaşır uyanması. Ben ilk gece eve geldim, evim çatı katı ve sıcaktan evde nefes alınmıyordu hemen her şeyi topladım anneme yerleştim orda klima vardı şansıma 1 hafta orada kaldım çocuğu yedirdim icirdim kontrole götürdüm vs attı sariligi. Bu dönemde bir de gaz sancısı tuttu çocuğu ağlaya ağlaya mosmor oldu ve ben öyle üzüldüm ki çaresizlik, ona yardım edememe, acı çektiğini bilmek vs beni kahretti… ama günler geçtikçe daha güçlü oldum şimdi gaz sancısı gelince ona güç olmaya çalışıyorum geçecek annecim sakin ol diye onunla konuşuyorum karnını ovuyorum çocuk daha çabuk sakinlesiyor. Size tavsiyem daha çok yeni bu serecleri yaşayan biri olarak çok güçlü olun. Ağlamak istiyorsanız ağlayın içinizi dökün sonra tüm gücünüzle o evladınıza güç olmaya devam edin… onun size ve gücünüze çok ihtiyacı var annesi 🙏🏻