Ya valla Nivea 50+ kullanıyorum güneş lekesi vs de olmadı henüz iyi beslenin gerisini bu kadar takmayın. Kullandığınız şampuan dan diş macununa, çamaşır deterjanına kadar kontrol edebiliyormusunuz? Edemiyoruz o yüzden fazla kasmaya gerek yok akışa bırakalım