37 haftalık gebeyim bugün kontrole gittigimde bebeğimin hiç gelişmediğini 2 hafta geride olduğunu ögrendim doktorum bi sorun yok olabilir küçük bebek olabilir normal dedi ama Gine’de perinatolojiye gönderdi 2485 kilo 10 gün önce gittim en son hiç gelişmemiş doktor erken alabiliriz dedi daha önce başına gelen varmı lütfen bişey diyin çok korkuyorum