Bebilerim askooyumm erkan beyi biliyorum kızımı onda doğum yapmıştım ama mecburi olmuştu benim doktorum adana dışındaydı o geldi doğumuma Tahir hakan erdeme gidiyorum bende.
Bebilerim askooyumm ondan degil cok ilgili bir doktor ama ben 2 cocugumdada hakan beye gittim cok güvendigim bir doktor alanında da cok iyi o yüzden suan yine hamileyim ve yine hakan beye gidiyorum artık bizi tanıyor.
Yaseee01 @Zeyna01 Evet ben çok memnunum herhangibir sıkıntı yaşamadım ne sorsam açık açık cevap veriyor soru işareti birakmiyor kafamda