Kızlar dün sancım vardı kum döktüğüm için doktorum yinede nst istedi sancı cıkmadı bebeğin kalp atımı da iyi ama hareket etmiyodu doktor açmısın dedi toktum o zaman uyuyor dedi gece biraz hareketlendi cok az bugün sabahtan beri hiç hareket etmedi desem yeridir çok endişeleniyorum plesentam ön duvara yerleşik acaba ben mi hissedemiyorum bilmiyorum kafamda 50 tane soru ya