Aynurkrm Kızlar biz 7 haftalık olduk progesterona devam coraspriine devam ama gece uykuları biraz sıkıntılı düşük kaybım olduğu için sürekli soluma yatmak istiyorum iyice bebiş tutunsun die kalp atışı duyduk ama solum çok uyuşuyor azcık uyuşukluk geçsin die ya sağa yada sırr üstü dönüyom uyuya kalıyorum napcam bilmiyom siz nasılsınız nasıl gidiyor
Bebegim3444 Aynurkrm bende soluma sagima yatıyorum ama sabah bi kalkıyorum yuz üstüne dönüş yapmışım. 😀
Aynurkrm Fadimr evet 18 haftalık erken suyum geldi birde 7 haftalık kalp atışı duyulmadı boş gebelik gibiydi
gamizee_ Kızlar cidden bilmediğim için soruyorum solumuza mı yatmamız gerekiyor ben 14 haftalık oldum canım nereye isterse oraya yattım hep bir şey olur mu😱
gamzecgr gamizee_ 24. Haftaya kadar istediğin gibi uyuyabilirsin demişti benim doktorum ondan sonra sol tarafta uyumak daha sağlıklı akış için
RavzaGanioglu Aynurkrm amin amin insallah hep beraber sağlıklı sıhhatli bir gebelik ve doğum sureci yaşarız ❤️
Baby_mather Benimde 7+1 dün doktor kontrolüm vardı kalp atışını dün duyduk, sağ yumurtalığımda 2 adet basit kistlerimde var inşallah sorun yaratmaz gebelik boyunca , hepimiz sağlıklı sıhhatli bir süreç geçirelim🙏🏻