_nr_ 5+6 acık kahverengi lekelenme daha once olmamıştı korkulacak bisey varmı acaba doktoruma sordum cevap vermedi
gamzecgr _nr_ yerleşme lekesi de olabilir progestana başlamanız da gerekebilir o haftada benim de lekelenmem vardı doktorum hemen ilaca başlattı
hasret80 Korkmayın yoğun olmadıkça sorun yok bende 6 haftamda oldu 12 haftaya kadar leke leke geldi ama Dr düşük önleyici veriy progestan
gamzecgr _nr_ o zaman bi sıkıntı olmaz yatabiliyorsanız yatın ayaklarınızı da yastık üstünde yüksekte tutun taze kırmızı kan görmediğiniz sürece çok korkulacak bişi yok ben 15 haftalığım hala ara ara lekelenme yaşıyorum