Ranakzrn kizlar 36+1 haftadayiz süt gelme ne zaman oluyor dogumum normal olsun istiyorum ama don ana kadar net bir sey yok sizin ne zaman geldi sütünüz?
Gunes17 Ranakzrn gebelikte herkeste süt gelmez süt gelecek diye de bisey yok normal doğumda hemen geliyor süt sezaryende biraz vakit alabiliyor
bendeanneoldum_ Ranakzrn bende 36+0 haftalık şuan süt fln yok ama elimle ucunu sıkınca sarı bişey geliyo ne olduğunu bilmiyorum
minikmucizeemaak Ranakzrn Bende 20+1 in bugün elimle sıkınca sarımsı ve su gibi bir şey geldi hatta korkup anneme fotoğraf attım bu süt mü diye 😂 Öyle sıktığımda hafif geliyor farkettim
Mire 37+3 sağım makinesini hafif denememe rağmen daha gelmedi :))) kullanışlı mı diye bakmıştımmm bebek gelince gelir heraldee ☺️☺️
bendeanneoldum_ Ranakzrn kendiliğinden gelmiyo elimle sıkınca akiyo yani bir iki hafta sonra artık kendiliğinden gelir belki
minikmucizeemaak Ranakzrn Bende şaşırdım erken olmasına o yüzden direk anneme sordum bu ne süt mü acaba diye 😂
DnzTnr Ranakzrn normal doğum yaptım çokta güzel doğum geçirdim ama doğumdan 5 6 gün sonra anca geldi sütüm hatta oğlum sarılık oldu. Şuan 8. Gündeyiz çok şükür normale döndük birini emzirirken diğeri akıyor artık. Bestlak vs kullandim bu arada
Lafayette Ranakzrn ilk hamileligim benim de, 26.hafta, inanın bilmiyorum gelir mi gelmezmi, çok istiyorum emzirmeyi
Aydan09 Ranakzrn 32 haftadayim daha gelmedi bendede herkesde gelmiyormus dogumdan sonra gelenlerdr var bakalm hayirlisi