Snglshm Kızlar çok kasılmam var düzene girmiyor bir türlü ama çok sıklaştı nişan gelmedi su gelmedi acaba yine de doğum başlamış olabilir mi? Kusma ve ishal var bu arada kasılma geldikçe midem sanki biri sıkıyormuş gibi oluyor
Vldn0212 Snglshm bence doktora gitmelisiniz. Her doğum nişan ve su gelmesi ile başlamaz. İshal ve bulantı kusma da doğum belirtisidir
Vldn0212 Snglshm kasılma da doğum belirtisidir. Bide bazen sancı hissetmeseniz bile nst de sancı çıkıyor. En azından acilden bi görünümü derim. İçiniz rahat eder.
Huriye-Kavakkk35 Snglshm bence bı gidin en azından içiniz rahat etsin son dönemler ne olacağı belli olmaz