Mutlulukkk herşey çok güzeldi spinal oldum ve ameliyatım çok kolay ve çok güzel geçti hiç ağrı acı hissetmedim ilk ayağa kalkış benim için kolaydı tek sorun eve gelince çok şiddetli baş ağrısı çektim beyin ameliyatı olmuş gibiydim o çok zorladı bugün artık baya azaldı baş agrım