Susuu48 Kızlar b12 iğnesi verdi doktor bebege bir zararı olmaz değil mi zararı olsa vermezdi diye düşünüyorum ilk gebeliğim insan biraz herseyde tedirgin oluyor..
Edaozkan Susuu48 ay yok bende oldum hatta bitmesine yakın bi baktım ki hamileyim b12 hiç bi zararı yok vitamin takviye
Nergisari2 Susuu48 bana verdi son haftalardayim dodex olmasi lazim b12 düşüklüğü cidden çok kötü bisey kafami kaldiramiyorum bende
Vldn0212 Bende 35. Haftamdan beri hafta da bir tane b12 iğnesi oluyorum. Değerim düştüğü için. Hiçbir sıkıntı yok