Selin356 majamm bende 23 haftayım canım enfeksıyonum var hep o yüzden mi oluyor üşütüyormuyum bilmiyorum bazen gecıyor bazen tekrarlıyor
Rvydkaratas majamm geçen hafta aynısını yaşadım erken doğum tehlikesiyle hastaneye yattım ihmal etme bence
269522 majamm canım zaten bebek büyüdükçe böbreklere ağrı vuruyor normal yani yalancı sancılarında başlamıştır arada adet ağrısı gibi ağrılar olması da normal eğer düzenli ve tölere edemeyeceğin ağrılarsa geçmiyorsa doktora gitmekte fayda var
ahsengl Çatı ağrısı oluyor mu bende de oluyor o yüzden soruyorum sağa sola dönünce de ağrıyor maalesef
Kdr03 33 haftalık olduk ağrılarım ve kasılmalarım çok arttı bugün birazdan hastaneye gideceğim bakalım ne olacak
Branneguncesi majamm doktor bana regl ağrısı hissettiğinde mutlaka beni bilgilendir demişti canım sende doktoruna yaz bence
majamm Branneguncesi yazdim ama normal oldugunu soyledi ((( bana hic normal gelmiyor saga sola donemiyorum
Kdr03 majamm gittim canım yatırdılar şükür erken doğum olmaması için müdahele ettiler durabildiği kadar duracak
Kdr03 Simgeee99 gittim canım birsürü iğneler haplar ciğer geliştirici iğneler bebeğe antibiyotik falan ağrıları durdular ne kadar daha durur bilmiyorum ama