Karpuzcuk2 normal bir bebekten farkı pek olmuyor aslında canım seninkilerde eve geldiğinde sarılık riski ortadan kalkmış olur doktorumuz artık öyle bir riskleri yok demişti ee göbek bağlarıda orda düşüyor zaten 3 saatte bir düzenli besliceksin anne sütü veya mamayla her beslemeden önce ben altlarını alırım hala daha öyle çünkü küvezde 3 saatte bir bakımları yapıldığı için altları alındığı için öyle alışkınlar bizim doktorumuz belli başlı vitamin multivitamin yazmıştı hala daha kullanıyoruz onları saati saatine vereceksin gün aşırı yıkadık biz bebekler yıkandıkça hem rahat uyuyor hem daha iyi büyüyor onun dışında bol bol hasret giderceksiniz besledikten sonra birini eşim birini ben göğsümde uyuturdum kucağa alışır alma diyenlere sakın kulak asma kucağınızdan indirmeyin hasret giderin doktorumuz anne babayla temasın bebeğin fiziksel ve ruhsal gelişim açısından çok önemli olduğunu söylerdi küvezden çıktıktan 1 hafta sonra kontrolümüz vardı doktor eve gönderdiğimiz bebeklerde kilo kaybı bekleriz biraz dedi ama bizimkiler kilo almıştı hemde küvezdekinden daha fazla bu kesinlikle anneyle babayla temasla ilgili bi de sütün varsa anne sütü alcaklarsa bizim doktorumuz sma nın anne sütü zenginleştirici tozu var minik paketler şeklinde her beslemede sütümü biberona koyuyordum bir pakette ondan koyuyordum ilk 3.5 ay sadece anne sütü aldılar sonrasında mama kullandık sma optipro hala daha kullanıyoruz bu şekilde