Tinii_minii_mom Kızlarr 10+1 olduk biz bugünn bebişin olduğu o bölgeye arada sırafa batma giriyor birden saplanıyor resmen neden oluyor olabilir? Bir de full içinde gerilme hissi var
anneoluyoruuumm16 Tinii_minii_mom gerilmesi bilmem ama batma hissi bende de olmuştu geçiyor bir süre sonra. Rahim büyüdüğü için oluyormuş canım
dudaktan_kalbe25 Tinii_minii_mom bebegi hissettin mi sen bnde aynı 10+5 ama hala varlıgını hissedemedim
Tinii_minii_mom anneoluyoruuumm16 dönüşün için teşekkür ederim canım🙏🏻 bende gerilmeyi rahim büyümesi diye biliyordum ama batma beni çok korkuttu bugünnn. Bıçak saplanır gibi oluyordu sizede değil mi? Ayaktayken ya da yürürken birden bıçak saplanıyor sonra geçiyor
anneoluyoruuumm16 Tinii_minii_mom evet evet sadece uzun süre surmemesi önemli. Yattiginkzda uzandiginizda geçiyorsa korkmanıza gerek yok
Tinii_minii_mom anneoluyoruuumm16 yattıgımda geçiyor aynen. Bugün sabahtan beri oluyor nerdeyse bir saat arayla. Ama saniyelik giriyor gidiyor