Zeybal_24 benimde bugün 11.gün erken hamilelik testi yaptım çok silik çizgi çıktı. 15.gün tekrar deneyeceğim sonra kan vereceğim. 3 gündür adet sancısı gibi sancı çekiyorum göğüs ucum ağrıyor hassaslaştı biraz belim ağrıyor ve beyaz akıntım var bakalım inşallah hamile olurum 🙏🏻