Bera2323 31 haftadayım kızlar bel ağrım uzun süredir adet sancısı gibi devam ediyor kasıklarıma da vuruyor ağrı normal mi
pandasever Bera2323 yalancı sancı da olabilir de bence riske atma direk Dr na ulaş ulaşamazsan da acile. Burda cevap bekleyerek zaman kaybetme Allah korusun
Elanin_annesi Bera2323 benim ilk 28nci haftamda dediğiniz gibi oldu sonra geçti şimdi 30ncu haftadayım dün aynısı oldu geçti hiç bi şey yapmadım yattım uzandım dinlendim geçtim.
Elanin_annesi Bera2323 uzanıp geçmiyorsa ya da bi duşa girip çıkın geçmezse doktorunuza ulaşmanızda ya da acile gitmenizde fayda var.