Veybil benimki de 10 haftalık kalp atışı yok 20 güne yakındır kanama bekliyorum gelmiyor pazartesi araştırma hastanesine gittim bebeği gördüğünü ama kalp atışını duyamadıgını söyledi daha erken dedi bebek 5.5 mm 6+5 gözüküyordu benimle aynı durumda başka bir hasta vardı dışarda konuşurken doktorla kürtaj için 7 mm kadar bekleme süresi var dedi öyle hemen kürtaj olacak bişey yok dedi banada pazartesi polikliniğe gel sıra bulamazsan acile gel biz değerlendireceğiz ona göre kürtaj olabilirsin dedi kafana göre olamazsın dedi bugünde bir arkadaşım aradı bebeği sormak için bir arkadaşı kürtaj olmuş keşke olmasaydım demiş bekleseydim 3 aya kadar vakit varmış ve zararı yokmuş lakin gelişen bebekse oda hemen beni aradı hemen kürtaj olma senin bebeğin gözükmüyordu gözükmeye başladı dedi aklıma sen geldin aramak istedim dedi boş gebelik sağlıksız gebelik diye bir çok kadın kürtaja yönlendiriyor ve aslında sağlıklı bebeklerde kürtaj olmak zorunda kalıyor dedi aşırı kafam karıştı inan