babymomy_ Lkmn bence iki isimde güzel değil. Yani bu tarz isimler bana kedi ismi gibi geliyor . Tabi siz hangisini beğendiyseniz en çok onu koyabilirsiniz
cevriye35_ Loya mı liya falan mı bi de bunlar sanki daha çok 2. Isim olarak iyi oluyor tek basına zor gibi ya Asel lina Eylül liya gibi