pandasever Freyan kesinlikle katılıyorum size normal zamanda da gelenim çoktur. Doğum yapınca da aynısı olacakda. Şahsen benim ilk doğumum olacak. Allah nasip ederse o mucizenin o güzelliğin tadini çıkarıp yaşamak varken asla gelen giden umrumda olmaz..gelen giden beklentisiz gelsen. Yada düşünceli olup eli kolu dolu gelsin
Freyan pandasever fırınlar falan tepsi ile börek de yapıyor sparis verince.Pastaneden fırından biseyler alınır gelene ikram edilir elbette gelen boş çevrilmez ama çok çok zahmetli yemeklere gerek yok bence de.Gelen de bunu düşünür zaten
Duyguyanecigi Beyza9 3 çeşit börek yaptım,sarma,poğaça,mozaik pasta,mantı yaptık. Aklımda kek yapıp da koymak vardı ama yapamayacağım sanırım
pandasever Freyan evet evet şimdi herşeyin hazırı var. Kiloyla ev yapımı kuru pasta poğaça vs ihtiyaç halinde geliyor
Fatma1- Kukulikukuli12 benimde aynı Kasım sonu aralık başı. Ben daha bebeğe bile birşey almadım taşınma durumu var diye. dolap hazırlığını bile yapmışsın sen 😅
Kukulikukuli12 Fatma1- benım 2.bebeğim, 😄 inan bende sadece 1 banyo havlusu aldım hosuma gitti diye cinsiyeti belli değil daha. 5 agustosda detaylı ultrasona giricem ozman belli olursa alıcam artık zaten sadece kıyafet. Diğer herşey kızımda fazla fazla almıştım duruyor sakladım 😄 Kızımda 22 aylık suan o yüzden kışı dogum sonrası yemeği düşündüm ben direk ne kolaylık olur diye 🤣🤣🤣🤣
Duyguyanecigi Fatma1- hem mayalı yaptım hem kabartma tozuyla ilk günkü tazeliğinde kalıyor merak etmeyin tadında hiç değişiklik olmaz
Fatma1- Kukulikukuli12 2. Gebelik olanlar rahat oluyor genelde demek 😂 cinsiyet belli de bizim detaylı da bu değişiyor mu değişmez değil mi 😅
35_tecrube babymomy_ vallah benim bakacak kimsem yokki hizmet beklesin gelen amma arkadaşlarım mutlaka boş gelmez bizler hastaya falan hep yapar götürürüz
Yazmelegi_ Beyza9 gelen giden için değil ilk zamanlar kendimize kolay olsun diye yaptığımız şeyler var Patatesli mantı Yaprak sarması Lahana sarması İçli köfte Sulu köfte Vişne Bezelye Nohut Fasulye Taze fasulye Aklıma gelen şuan bunlar
Kukulikukuli12 Fatma1- ilk bebeğimde 15 haftada söylemişlerdi kız diye bir daha değişmedi. Şimdi 20 haftalıgım göstermedi cinsiyeti. Haftaya detaylı ultrasonu bekliyorum, 😄
PamushVeAnnesi Birrrcan pişirip koyarsan pirinçleri kırık kırık ağıza pütür pütür geliyor. sarıp direk köy çıkınca donu çözülmeye yakın key ocağa oissin
Fatma1- Kukulikukuli12 benimde öyle erken söyledi ama birkaç kişiden duydum burda detaylı da cinsiyeti değişti diye öyle saçmalık mı olur ya😂