Nergisari2 yaklaşık 23. Haftadan beri tansiyonumu takip ediyoruz, coraspin kullanıyorum. 37’de bıraktım. Şimdi 37+2’deyiz. Dün kontrole gittik, tansiyonum 14-9 civarı çıktı hep, idrar tahlili yapıldı protein kaçağı varmış. Gebelik zehirlenmesi olabilir diye karaciğer enzimlerine falan da bakıldı eğer onda sorun olsaydı bugün sezaryen olacaktım, sorun olmadığı için yarın sabah tekrar kontrole gideceğim bakalım ama doktor hazırlıklı gel dedi muhtemelen yarın doğum olacak.