Merhaba arkadaşlar güzel anneler
Ben 22 aylık evliyim ve şuan 5+4 haftalık hamileyim.. üç gün önce büyük bir tartışma yaşadık eşimle ve evden kovdum. Giderken bana anneme ablama sardirdi camları kırıldı indirdi oda kapıları yatak odası gardolap kapısını vs küfürler hakaretler ederek (benim evimde yaşıyordu ailemle) içki merakı ailedine düşkünlüğü eskorttan olma kızına bağlılığı vs vs benim dışımda herkesi dinlemesi aylarca izini kaybettirmesi vs ne yaptıysa affettim sineye çektim en son seni öldürürüm duvara yapıştırırım deyip ailemide hirpalayinca patladım kovdum polisi çağırdım heryer kan cam kırıkları (kolu kesilmiş) suç duyurusunda bulunduk neyse dün annemi ve ablamı beş dk arayla peş peşe arayıp dünya laf söyledi sürekli beni suçladı sanki ailem görmedi duymadı .. en son ablam bebeğiniz olcak ayrilsaniz dahi maddi manevi bebeğin ihtiyaçları olacak bu konuda ne düşünüyorsun dedi ..o şerefsiz pislikde aynen şunu söyledi
( banane napiyosa yapsin aldirsin yada dogursun hiç işim olmaz ne bok yiyosaniz yiyin dedi) çok uzun oldu kusura bakmayın ben ne yapacağım bilmiyorum yaşım 41 ilk evliligimdi ve ilk hamilelik deneyimim . Evlat sahibi olmak çok istedim oda istedi ama şimdi bana bunu yaptı .. annem 84 ablam 61 yaşında ikiside yaşlı hasta ve onlara bakıyorum 🥹 onlarında ölen eşlerinden kalma az bı maaşları var .. aldırmak istiyorum diyorum sonra istemiyorum allak bullak oldum Allah rızası için bana akıl fikir verin .. 🥺