Arkadaşlar kahramanmaraşta kontrollere devamlı gitmek için maalesef hala bir doktorum yok. Sürekli değişiyor zaten şuan 2 aylık hamileyim düzene girip bir doktora gitmek istiyorum. Kadın doğma gittim ama çok yabancı var ve aşırı kalabalıp hiç de temiz değil yani insan boğuluyor sıra gelene kadar. Tıp fakültesine gittim orası gayet iyi ancak orayı da iyi değil çok araştırıyorlar en ufak şeyde strese sokarlarsa diye gitmedim bir daha ne yapsam bilmiyorum. Özeller de çok pahalı malum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰