Kızlar merhaba doktorum sağlık ocağında yaptırabileceğimi söyledi. şeker yüklemesini sağlık ocağında yaptıracağım beni 23. Haftanın içerisinde çağırdı. Çağırdığı günden 4 gün sonra 24. Haftaya gireceğim benim gibi 23. Haftada yaptıracak veya yaptıran var mı aklıma takıldı🙏🏻