Ebruebos
Aynı durumu ben yaşadım boş gebelik bile dendi gittiğim doktor tam salakti sisteme demir eksikligi yazmıştı başka doktora gidince öğrendim meversem 3 haftalık gebeymisim oyuzden kese bosmus oluşmamış daha 7 haftalık oldum 5. Hafta da alttan muyane ettiler ve kese doluydu 6. Haftada kalp seslerini duydum şuan stres yapılacak birşey yok kanında çıktıysa bekle bir hafta daha alttan da muyane ol derim