HeycanliMommy Kızlar 36 haftamı doldurmak üzereyim. Göğüslerimden biraz akıntı olmaya başladı. Gümüş kapak takayım dedim. Taktım da. Hafif yanma yaptı. Normal midir? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 🥰
seyda53 HeycanliMommy ben doğurdum öyle taktım hiç yara olmadı ama sadece hassas şu an bişey değince acıyo emzirince sıkıntı yok
ogretmenHnmm HeycanliMommy ben kullanıyorum canım dogum yaptığım gunden beri hiç yanma olmadı. 50 gün oldu doğum yapali da