Bbusraerr Merhaba arkadaşlar aranızda yenidogan solunum sıkıntısı çeken oldu mu ne kadar zamanda iyilesti acaba
Tgcmrt48 Bbusraerr oğlum 39+6 da kordon dolanması ile sezeryana alındı ben odaya geldim yanıma 3 saat sonra getirdiler solunum sıkıntı varmış şu an gayet sağlıklı 3,5 yaşında 🌸
babyface_ Bbusraerr 34 haftalik erken doğum yaptım ciger geliştirici olmama rağmen solunum sıkıntısı çektik 😢13 gün kuvozde kaldı aşama aşama gidildi çok geçmiş olsun toparlanıp çıkar yakın zamanda inşallah
Medinehnm Bbusraerr bir hafta kaldı cok yaşanıyor üzülmeyin sütünüz kesilmesin süt sağım yollamaya calışın hastaneye
anneoluyorumx Bbusraerr ben sezeryanla doğum yaptm Bir aylık şuan oğlum. Doğduğunda solunumu yüksekti entübe edildi. 8 gün Küvezde kaldı şükür şuan iyiyiz
Bbusraerr Tgcmrt48 ne güzel sizin kısa sürmüş bizim 12.gün sabah kuvez içindeki havayı kesmisler solunum sıkıntıya girince tekrardan açmışlar 😢
Bbusraerr babyface_ bizim ilk başta kafasında fanus gibi birşey vardı ondan kurtulduk çok şükür daha sonra küvez içi oksijen oldu onuda bugün sabah kapatmayı denemişler zorlandığını görünce tekrar açmışlar çok üzüldüm duyunca
Sssa babyface_ ben de 28.haftamda ciğer geliştirici oldum, siz kaç doz olmuştunuz? 33+1im şuan doktorum 36ya kadar çok zor dayanır dedi
Busertas Bbusraerr küvöz içi alıyorsa korkmanıza gerek yok. Yoğun oksijen alımından küvöz içi akıma geçmiş endişelenmeyin. Muhtemelen akciğerleri biraz açmak gerekiyor bir kaç güne toparlanıp taburcu olur Allah’ın izniyle 😊
babyface_ Bbusraerr hic üzülme bende buruna geçip geri entube olduğunda çok üzüldüm ama biraz sabır istiyor ciğerler gelişene kadar biraz daha sabır hiç sıkma canını güzel düşün çok dua Allahim tez zamanda evine gelmeyi nasip etsin 🌸
Bbusraerr Busertas Bugün emzirmeyi denedik o arada oksijene baktım varla yok arası birseydi etrafımdakiler emzirmeyi denedilerse yakında taburcu ederler diyorlar doğru mudur acaba