Bence ağlayıp bebeğinizi etkilemeyin ben kafama takmadım bile bazı şeyler geç oluşabiliyor ve nefes aldığımız sürece herzaman umut vardır. Tabiki ben doktor değilim bilemem ama pozitif düşünmenizi öneririm inşallah önümüzdeki haftalarda düzelecektir buna inanın 😊