Merhaba arkadaşlar benimde 20+6 da iki böbrekte genişleme var dendi biri 5 diğeri 6 mm di benim beneğim kız beni perinatolojiye yönlendirdi ben oraya 22+3 haftalıkken gitmiştim biri 4.9 diğeri 4.1 gerilemişti 1 ay sonra gel dedi doktor bende 28 hafta gittim biri 9.4 diğeri 11.2 baya ilerlemişti kontrolller 2 haftada bir oldu artık 30.hafta biri 3.6 diğeri 6.6 32. Haftada biri 4.6 diğeri 3.2 baya gerileme vardı hatta doktor herhangi bir sorun yok gayet iyi dedi 34. Haftada gel dedi biri yine 4.6 diğeri 5.8 artık haftasına girdiği için ve 7 mm altı olduğu için her şey gayet normal dedi 36. Haftaya girecem haftaya gideceğim kontrole zaten ilerleme olmuyor artık böyle gider dedi allaha şükür öylede oldu doğunca böbrekler muayene edilcek bakılcak ama bir sorun olacağını zannetmiyorum dedi içim çok rahatladı Allaha şükürler olsun o kadar üzülmüştüm ki ilk duyduğumda ama bir baktım hep gerilemeye başlıyor bide son haftalar 7mm altı olduğu için ikiside normal zaten dedi çok sevindim hep dua ettim Allahıma binlerce kez şükürler olsun doğuncada Allahın izniyle hiçbir şey olmaz inşallah sizde asla üzülmeyin çünkü ilerki haftalar hemen hepsi genişlemeler geriliyor dua ve sabır🫶🏻🙏🏻😍