Ebrarruzgar Mrb arkadaşlar bu ilacı kullanan varmı aranızda ben 28+5 günlük gebeyim salık ocağındaki aile hekimim dün tavsiye etti araştırdım kilo aldıriyor biz gebelere olsun yawrum için herşey yaparım rabbim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin sağ salim inşallah 😘
aysecakir Ebrarruzgar bana da sağlık ocağından verdiler 😊yaklaşık iki haftadır kullanıyorum 27+0 ız şu an, normalde ilaçlar beni mahvediyor içemiyorım yan etkisi çok fazla oluyor ama bu vitamin olduğu içim yan etkisi olmuyor şükür 😊
melektb Ebrarruzgar Canim ben surekli decavit kullandım kilo alimi felan yapmadi hic 34 haftayim sadece 4 kilo aldim onuda yeni yeni aldim
Ilaydaile Ebrarruzgar bende kullanıyodum çok kilo aldığım içn doktorum bıraktırdı :/ 23.haftamda bıraktm
Elifcik34 [bilinmeyen] sadece a ve d vitaminini normalde çok kullanıyorsan decavit kullanılmaz ondada yoğun var çünkü
gzmgnr21 Bende kullanıyorum özel hastaneye gıdıorum doktorum yazdı ıcerığıne baktım hersey var folıkasıt 0.8 bence guzel
Nursen21 İyimi kötümü anlamadım şimdi kafam karıştı kızlar Banada verdi sağlık ocağı 3 gün oluyor ne yapsam şimdi bilemiyorum 🤦🏻♀️
bsrm Gebelik programinda okudum smdi domuz jelatini varmis ilacta elevitte oldugunu duymustum ama decavitte olduguni bilmiyordum cok sasirdim
Ebrarruzgar Kızlar bişey sormak istiyorum bilmiyorum hesap layamıyorum da 29+1 günlük gebeyim sizce hangi aya denk geliyo doğumum insallah..
oznur29 Butun devlet hastanleri dekaviti veriyo devlet karsiladigi icin saglik ocaklari hamilere ucretsiz veriyo.yasaklanma yok ve iyice arstirsaniz icersinde oyle domuz yagi jelatini felan yok hamilegim boyunca kulandim gercekden cok guzel bi vitamin ilaci.daha sonra vitamin eksiklgniz oldgnda bilr kulana bilirsniz.