Kızlar 10. Haftaya girdim dün çokkk şükür Rabbime. bugün birden otururken birden kalkınca vs tam bebeğin olduğu yere ağrı saplanıyor. Bazen ayaktaykenfe oluyor. Otururken sanki rahim genişliyor gibi hissediyorum doktor geçmiş ayda söylemişti ama birden ağrı saplanır gibi olması beni korkuttu. Kısa sürüyor ama etkisi devamlı