Ankarada yaşıyorsunuz sanırım ben de normalde ankaradayım hatta eşim şuan ankarada keşke daha önceden tanıma fırsatım olsaydı onunla gönderirdim şuan annemlerdeyim memleketimde neyse olsun gönderebileceğim kargo şubesi var mı veya sizin alabileceğiniz yakın bir yer doğumuma çok az kaldı (3-4gün bile olabilirrrr ☺️☺️) sizin de ihtiyacınız karşılansın ben iğneden yana çok sıkıntı yaşadım :( sigortam işlemedi defalarca bir kutuya sadece 1.000₺ vermek zorunda kaldım en sonunda rapor onaylandı fazlasıyla aldım… oksapar 4000 ml bendekiler skt 2024