ozgerbas Adetim 9 gün geçti ve hala regl olmadım her iki testi de yaptım negatif sonuç verdi sizce geç döllenme olabilir mi yada testi yapmak için biraz daha beklemem gerekir mi
Hasret5506 ozgerbas benimki 10 gün gecikt 10 gün önce test yaptım çıkmadı kan verdim çıkmadı bazıları geç döllenme olmuş olabilir diyor yani ama benimki 10 gün once idi şuan test felan yapmadim