Seherkoc elele farklı bir model kullanıyorum. Şu an yok benim model . Oto koltuğumda elele, aşırı memnunum kalitesi çok iyi.
Allroad 2 kullanan var çevremde çok rahat sürüşü dönüşü katlanışı iç pedleri güzel bence. Allroad 3 yeni çıktı imkanım olsa değiştirip 3 almayı çok isterdim. Tavsiye ederim. Benim araçta teker sorunu olmuştu garanti kapsamında ücretsiz ön teker yollamışlardı. Şimdi onları 2. Bebeğim doğacak onda kullanacağım diğerleriyle idare ettim😂🥱